متن شعر سامان علیبخشی ( خیاله من )

متن شعر سامان علیبخشی ( خیاله من )

متن شعر سامان علیبخشی ( خیاله من )

متن شعر سامان علیبخشی ( خیاله من )

متن شعر سامان علیبخشی ( خیاله من )

متن شعر سامان علیبخشی ( خیاله من )
متن شعر سامان علیبخشی ( خیاله من )
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
متن شعر سامان علیبخشی ( خیاله من )
متن شعر سامان علیبخشی ( خیاله من )

دیگه به خواب من نیا

دیگه نصیحتم نکن

نگو فراموشت کنم

اینقد اذیتم نکن....

تو رفتی اما دله من

با خاطراتتو خوشه

اگر چه این خاطره ها

منو یه روزی میکشه

......................

خیاله من پر از تو....

امشب باهات قدم زدم

دیوونه ها کجا میرن

من از همون جا اومدم 

شبا بدون عکس تو

محاله خوابم ببره

تا صبح همش فکر میکنم

ساییه تو پشت دره

......................

من دیگه خیلی وقته که

اینجوری دیوونه شدم

دل تو رو شکستمو

دلم گرفته از خودم...




تعداد بازديد : 292
سه شنبه 25 شهريور 1393 ساعت: 1:29
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
صفحات جانبی
آخرین نظرات کاربران